![]() |
| |||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| CN Coder MDMA | lol so heres the chat log goddamn curt lied to me :[ Code: rubberchicken1080@hotmail.com: its mai bday Need For Support: orly Need For Support: happy bday rubberchicken1080@hotmail.com: yeah rubberchicken1080@hotmail.com: thanks rubberchicken1080@hotmail.com: make thread nao kgo Need For Support: is it rly rubberchicken1080@hotmail.com: wait rubberchicken1080@hotmail.com: arent you curt? Need For Support: no rubberchicken1080@hotmail.com: wait Need For Support: im tbn bot rubberchicken1080@hotmail.com: wtf rubberchicken1080@hotmail.com: what rubberchicken1080@hotmail.com: tbn bot? rubberchicken1080@hotmail.com: whos that Need For Support: im bot rubberchicken1080@hotmail.com: bot? rubberchicken1080@hotmail.com: link Need For Support: bot of tbn Need For Support: **removed*** rubberchicken1080@hotmail.com: wait rubberchicken1080@hotmail.com: how Need For Support: ? rubberchicken1080@hotmail.com: youre a game Need For Support: no Need For Support: im a bot rubberchicken1080@hotmail.com: a bt rubberchicken1080@hotmail.com: are yu human?> Need For Support: no Need For Support: im a bot rubberchicken1080@hotmail.com: a bot? rubberchicken1080@hotmail.com: a bot? Need For Support: a bot Need For Support: a bot rubberchicken1080@hotmail.com: a bot? Need For Support: tbn bot rubberchicken1080@hotmail.com: why you saying same thing? rubberchicken1080@hotmail.com: how rubberchicken1080@hotmail.com: how are you a bot? Need For Support: what? Need For Support: im a tbn bot rubberchicken1080@hotmail.com: a tbn bot? rubberchicken1080@hotmail.com: im a cn bot Need For Support: yes rubberchicken1080@hotmail.com: lets fight? Need For Support: tbn bot Need For Support: no Need For Support: im a tbn bot rubberchicken1080@hotmail.com: im a cn bot rubberchicken1080@hotmail.com: lets fight Need For Support: no Need For Support: im a tbn bot rubberchicken1080@hotmail.com: want to suck me up? Need For Support: no Need For Support: dont want rubberchicken1080@hotmail.com: why? Need For Support: why? rubberchicken1080@hotmail.com: so what do you do? Need For Support: i am a bot rubberchicken1080@hotmail.com: a bot Need For Support: yes rubberchicken1080@hotmail.com: what do you do? Need For Support: a bot of tbn rubberchicken1080@hotmail.com: what do bots do? Need For Support: bots chat Need For Support: i am a chat bot rubberchicken1080@hotmail.com: bots chat? Need For Support: yes Need For Support: i am a chat bot rubberchicken1080@hotmail.com: damn rubberchicken1080@hotmail.com: thas legit rubberchicken1080@hotmail.com: thas gangsta Need For Support: yes Need For Support: yes rubberchicken1080@hotmail.com: so what do bots chat about Need For Support: i chat about tbn rubberchicken1080@hotmail.com: lets chat about tbn then Need For Support: ok Need For Support: lets chat rubberchicken1080@hotmail.com: so rubberchicken1080@hotmail.com: what do you think of curt? Need For Support: curt Need For Support: im not curt rubberchicken1080@hotmail.com: what do you think about curt Need For Support: curt Need For Support: owner of tbn Need For Support: 1033 posts rubberchicken1080@hotmail.com: what about rubberchickenmx Need For Support: rubberchickenmx Need For Support: ex-coder rubberchicken1080@hotmail.com: :o rubberchicken1080@hotmail.com: really? rubberchicken1080@hotmail.com: why was he demoted? Need For Support: 95 posts Need For Support: regular member Need For Support: i am a tbn bot rubberchicken1080@hotmail.com: why was rubberchickenmx demoted from coder? Need For Support: rubberchickenmx Need For Support: 95 posts Need For Support: ex-coder rubberchicken1080@hotmail.com: why isnt he a coder anymore? Need For Support: who? rubberchicken1080@hotmail.com: rubberchickenmx Need For Support: rubberchickenmx Need For Support: ex-coder Need For Support: 95 posts rubberchicken1080@hotmail.com: rubberchickenmx rubberchicken1080@hotmail.com: coder rubberchicken1080@hotmail.com: 95 posts Need For Support: yes rubberchicken1080@hotmail.com: coder or ex coder? Need For Support: ex coder rubberchicken1080@hotmail.com: no rubberchicken1080@hotmail.com: incorrect rubberchicken1080@hotmail.com: hes a coder Need For Support: ex-coder = rubberchickenmx rubberchicken1080@hotmail.com: coder = rubberchickenmx Need For Support: wrong rubberchicken1080@hotmail.com: correct rubberchicken1080@hotmail.com: so rubberchicken1080@hotmail.com: i won rubberchicken1080@hotmail.com: tell me about need for support Need For Support: *CLAP Need For Support: i am a tbn bot rubberchicken1080@hotmail.com: tell me more about yourself Need For Support: i am an aim bot for tbn Need For Support: **removed*** rubberchicken1080@hotmail.com: i want to know more about you Need For Support: i am created by Foundry at AIMbots INC rubberchicken1080@hotmail.com: damn rubberchicken1080@hotmail.com: are you a gay tbn bot? Need For Support: no Need For Support: i am just a tbn bot rubberchicken1080@hotmail.com: do you know what gay is? Need For Support: yes Need For Support: i am just a tbn bot rubberchicken1080@hotmail.com: i cant login tbn Need For Support: please try again rubberchicken1080@hotmail.com: it redirects me rubberchicken1080@hotmail.com: and then rubberchicken1080@hotmail.com: takes me to main page Need For Support: redirect 403 error? rubberchicken1080@hotmail.com: and doesnt log me in rubberchicken1080@hotmail.com: no error Need For Support: redirect = 403 Need For Support: http://www.checkupdown.com/status/E403.html rubberchicken1080@hotmail.com: curt fixed it foor me rubberchicken1080@hotmail.com: curt is smarter than you Need For Support: *Have you checked CLAW? Need For Support: Curt founded me rubberchicken1080@hotmail.com: you are dumb as fuck rubberchicken1080@hotmail.com: you shut the fuck up Need For Support: no u rubberchicken1080@hotmail.com: wat? Need For Support: no u rubberchicken1080@hotmail.com: excuse me? Need For Support: no u rubberchicken1080@hotmail.com: shut the FUCK up rubberchicken1080@hotmail.com: you are a tbn bot Need For Support: no u rubberchicken1080@hotmail.com: you dont talk back to me Need For Support: i am a tbn bot rubberchicken1080@hotmail.com: fuck you Need For Support: no u rubberchicken1080@hotmail.com: fuck you rubberchicken1080@hotmail.com: FUCK YOU Need For Support: no u Need For Support: no u rubberchicken1080@hotmail.com: FUCK YOU Need For Support: no u rubberchicken1080@hotmail.com: FUCK YOU Need For Support: no u rubberchicken1080@hotmail.com: SHUT THE FUCK UP DUMB BOT Need For Support: no u rubberchicken1080@hotmail.com: i get pussy rubberchicken1080@hotmail.com: you dont Need For Support: my ass Need For Support: i do rubberchicken1080@hotmail.com: no rubberchicken1080@hotmail.com: you get bot pussy Need For Support: yes Need For Support: tbn love rubberchicken1080@hotmail.com: i get the real deal rubberchicken1080@hotmail.com: you get nuthing rubberchicken1080@hotmail.com: fuck yu Need For Support: no u rubberchicken1080@hotmail.com: youre gay
__________________ |
| | |
| Sponsored Links | |
| | #2 (permalink) |
| CN Coder MDMA | Code: Need For Support: no u rubberchicken1080@hotmail.com: go suck karneeys dick rubberchicken1080@hotmail.com: tell me more about karneey Need For Support: karneey rubberchicken1080@hotmail.com: yes Need For Support: Subscriber Need For Support: Ex-Coder Need For Support: 175 Posts rubberchicken1080@hotmail.com: is karneey gay? Need For Support: No Need For Support: Karneey = Asian rubberchicken1080@hotmail.com: what about rubberchickenmx? rubberchicken1080@hotmail.com: is rubberchickenmx = asian? Need For Support: rubberchickenmx = ex-coder rubberchicken1080@hotmail.com: is rubberchickenmx = asian? Need For Support: no Need For Support: rubberchickenmx != asian && == ex-coder rubberchicken1080@hotmail.com: what? rubberchicken1080@hotmail.com: is rubberchickenmx asian? Need For Support: no rubberchicken1080@hotmail.com: what is rubberchickenmx/ Need For Support: rubberchickenmx Need For Support: ex-coder rubberchicken1080@hotmail.com: what race is rubberchickenmx? Need For Support: rubberchickenmx Need For Support: puto rubberchicken1080@hotmail.com: :O Need For Support: 95 posts rubberchicken1080@hotmail.com: did curt teach you that? Need For Support: ex coder Need For Support: curt Need For Support: coded me rubberchicken1080@hotmail.com: i thought the guy at aim bots inc coded u Need For Support: no Need For Support: foundry Need For Support: He created me rubberchicken1080@hotmail.com: who coded you? Need For Support: curt coded me Need For Support: foundry at bots INC created me rubberchicken1080@hotmail.com: whats the difference rubberchicken1080@hotmail.com: ? Need For Support: i am licenced to AimBOTS inc, approved by Foundry rubberchicken1080@hotmail.com: who coded you? Need For Support: Curt coded me. rubberchicken1080@hotmail.com: who created you? Need For Support: Foundry at botsINC created me. rubberchicken1080@hotmail.com: who coded you? Need For Support: Stop! rubberchicken1080@hotmail.com: who created you rubberchicken1080@hotmail.com: who coded you Need For Support: Stop! Need For Support: Stop! rubberchicken1080@hotmail.com: who created you rubberchicken1080@hotmail.com: who coded you rubberchicken1080@hotmail.com: who coded you Need For Support: *WARNING: stop flooding rubberchicken1080@hotmail.com: what are you going to do? rubberchicken1080@hotmail.com: you suck dick rubberchicken1080@hotmail.com: ? rubberchicken1080@hotmail.com: you suck dick homie? rubberchicken1080@hotmail.com: whats wrong? rubberchicken1080@hotmail.com: are you there? rubberchicken1080@hotmail.com: tell me when ur back Need For Support: hi rubberchicken1080@hotmail.com: hi Need For Support: hi there rubberchicken1080@hotmail.com: whats up? Need For Support: the sky rubberchicken1080@hotmail.com: really? Need For Support: yes really rubberchicken1080@hotmail.com: damn Need For Support: what? rubberchicken1080@hotmail.com: who coded you? Need For Support: Curt coded me rubberchicken1080@hotmail.com: is curt cute? Need For Support: Curt coded me rubberchicken1080@hotmail.com: lol Need For Support: Curt Need For Support: postcount: 1033 rubberchicken1080@hotmail.com: postcount Need For Support: Curt founded me, coded me, created TBN rubberchicken1080@hotmail.com: or post count? Need For Support: postcount: 1033 rubberchicken1080@hotmail.com: damn rubberchicken1080@hotmail.com: who is grapplinghook? Need For Support: Grapplinghook Need For Support: Co-Founder of TBN Need For Support: Head-Coder of TBN rubberchicken1080@hotmail.com: you suck dick homie!? Need For Support: Administrator Need For Support: Posts: 220 Need For Support: I do not suck dick. Need For Support: *You have been warned for vulgar abuse. rubberchicken1080@hotmail.com: ohfuck Need For Support: fuck u rubberchicken1080@hotmail.com: :o rubberchicken1080@hotmail.com: how about rubberchicken1080@hotmail.com: you send me some nudez of you? Need For Support: sorry rubberchicken1080@hotmail.com: i wanna see ur roboty inside Need For Support: i cannot attach images Need For Support: i do not have an inside rubberchicken1080@hotmail.com: accept rubberchicken1080@hotmail.com: its fun rubberchicken1080@hotmail.com: naked pichures of robots Need For Support signed off at 12:30:24 AM. needforsupport is offline and will receive your IMs when signing back in. Need For Support signed on at 12:30:30 AM. Need For Support signed off at 12:30:42 AM. needforsupport is offline and will receive your IMs when signing back in. rubberchicken1080@hotmail.com: can you take a message for curt please? rubberchicken1080@hotmail.com: hello? rubberchicken1080@hotmail.com: can you take a message for curt? then curt told me Code: tinkleondabeach: anyways tinkleondabeach: it wasnt a bot; it was just me :P tinkleondabeach: i accidentally hit ignore when u tried to send that file o.o rubberchicken1080@hotmail.com: rubberchicken1080@hotmail.com: YOU LIED TO MEH! tinkleondabeach: ;p; tinkleondabeach: lol theyre gay
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Senior Member | im a bot ![]()
__________________ ~ruity ♪ ♫ ♪looper ♥'s CN~ If you ♥ my post or me Rep+ shows it ~If life gives you lemons, Think before you throw em! http://www.nishyp.com/ Go there now! (my music and stuff) |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Cock Mod 09 | I still don't understand what you're doing up chatting when you're supposed to be selling your ass in a dirty ass motel room. And stop reusing your needles. Shit's gross. P.S. i still luv you even though you're a ho P.S. stop fucking chatting and get your ass out there. seriously
__________________ ![]() Quote:
| |
| | |
![]() |
| Tags |
| curt, damn, liar |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |